sobota 31. října 2015

273. den- Karnevalové masky a kostýmy si vyrábět doma

Asi jsem se ještě nezmínila jaký velký svátek dnes slavíme....Samhain, což je vlastně takový keltský Nový rok. U nás je to známe spíše jako Památka zesnulých, ale je to totéž. V Americe tento večer oslavují, hlavně děti, jako Halloween. Tento pojem se bohužel celkem uchytil i u nás, rozhodně ho všichni, kterým jsem chtěla vysvětlit podstatu dnešních oslav znají, na rozdíl od pojmu Samhain....

Dnes jsem chtěla psát o laku na nehty, ale nechám si to na zítra, protože dnes mi přijde příhodnější téma masek. Dnešek jsem totiž pojala spíše jako dětskou oslavu, a i když neslavíme Halloween, pro který je typické převlékat se do kostýmu, tak jsem dětem slíbila, že budeme v něčem nastrojení..... není to nic proti zásadám keltského svátku a děti musím z Halloweenu na Samhain předělávat pomalu :D.

Když jsem byla včera v papírnictví, tak jsem se dívala na různé masky a měly tam i celé kostýmy. V hračkářství jsem je také zahlédla...... nechci tvrdit, že nejsou pěkné, ale řekla bych, že zbytečné. Podobné kostýmy se dají vyrobit doma a pokud jste zruční, tak můžou vypadat i mnohem líp :). Není prostě nutné kupovat další podle mě zbytečnost, navíc zabalenou v plastovém obalu. Lepší variantou, pokud se tedy nechcete navléci do starých hader co najdete ve skříni, je ještě půjčovna kostýmů ;).


Žádné komentáře:

Okomentovat