úterý 20. října 2015

260. den- Nekupovat si časopisy


Po cestě do Prahy nám v autobuse nabízely zdarma noviny a časopisy. Žádný jsem si nevzala, stejně tak ani teplý nápoj do kelímku, i když horká čokoláda mě opravdu lákala :D.

Díky nabízenému čtení mě aspoň napadl další bod do výzvy. Časopisy jsou totiž velmi neekologická věc. Pokud si čtete nějaké odborné časopisy se smysluplnými články a nekupujete si je každý den, tak dejme tomu, že to tak nevadí, a že to k něčemu je, ale takové ty, které řeší jen slavné lidi apod., tak ty mi přijdou opravdu zbytečné a není to zrovna šetrné chování k přírodě.

Převážná většina časopisů je barevná a tištěná na nerecyklovaném papíru. V tomto ohledu jsou o hodně lepší noviny, které bývají vyráběny z papíru recyklovaného (aspoň co si tak vybavuji). Takže když už, tak raději kupovat noviny, případně časopisy tištěné na recyklovaný papír. Já si občas kupuji 7. generaci, ta vychází jednou za dva nebo tři měsíce, je z recyklovaného papíru a bulvár to také není ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat