čtvrtek 15. října 2015

257. den- Čištění trouby bez chemie

Vyčištění trouby jsem odkládala tak dlouho, až se mi v ní nashromáždilo tolik spáleného, že při pečení to už po minutě vypadá, že je samotný pokrm spálený (podle čichu). Při hledání nějakého návodu na dobrý čistič trouby jsem se všude dočetla, jak je důležité aby se mastnota vyčistila co nejdříve, aby nedocházelo k opětovnému připékání. No...od teď na to zkusím myslet a vytřít to po každém pečení. Teď už je ale pozdě, takže to bude chtít nějaký opravdu skvělý čistící prostředek, aby zvládl i tu hrůzu v mé troubě.....


Pro čištění po prvním připálení jsem našla spousty babských rad- horká voda, nasypat do trouby sůl a trochu troubu zahřát, dalším osvědčeným typem je jedlá soda, ocet nebo citronová šťáva. 



Žádný přípravek na extra zaschlé skvrny jsem nenašla, takže zkusím nějak nakombinovat sůl, sodu a ocet a asi budu muset pořádně drhnout, pak to snad půjde:)

Žádné komentáře:

Okomentovat