čtvrtek 22. října 2015

264. den- Domácí lahůdkové saláty

Lahůdkový salát asi není zrovna nezbytnost, bez které by jsme se v kuchyni neobešli. Mě samotné ani nikdy nechutnali. Jediný takový salát co někdy použiji je coleslaw (doufám, že také patří do kategorie lahůdkových salátů, které si představuju jako ty co prodávají do vaniček na pultech v obchodech :D). Zrovna předevčírem jsme si dělali toritly a do těch vždycky coleslaw používám, tak jsem si řekla, že si ho raději umíchám sama, abych se vyhnula obalu od kupovaného salátu (taky mám aspoň jistotu, že v něm nebudou žádné fujtajbl přísady). Trochu jsem se bála, že nebude chutnat tak dobře, ale myslím, že se mi povedl. Ono na tom vlastně ani není nic těžkého, jen se smíchá pár celkem běžných surovin. Receptů můžete najít mraky, i na ostatní lahůdkové saláty.

Salát coleslaw se ve většině receptů objevoval s majonézou, ale já jí tam dala jen lžičku a zbytek nahradila bílým jogurtem a bylo to taky dobrý:), Jinak se skládá ze zelí, mrkve a cibule a pak se tam ještě kápne trocha vinného octa (já použila jablečný), citronové šťávy, sůl a cukr. Dělala jsem to spíš od oka podle chuti, takže přesné množství surovin nevím. Bohužel už jsme všechno snědli, takže fotku přidám, až ho budu dělat příště ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat