pátek 2. října 2015

244. den- Správně větrat se zapnutým topením

Včera jsem si ještě projížděla další články na nazeleno.cz a pár z nich bylo hodně inspirativních :). První, co mě zaujalo, byl článek o zimním větrání. To, že když je puštěné topení, tak se má větrat rychle a intenzivně jsem věděla. Při takovémto větrání můžeme nechat zapnuté topení a nedochází k velkým energetickým ztrátám, ani k ochlazení teploty. Naopak, když budeme mít třeba půl dne otevřené ventilačky, tak nám bude unikat teplo i penízky za velkou spotřebu.

Co jsem ale netušila, bylo jak často se má denně větrat. Je to důležité kvůli výměně vzduchu, protože když máme vše zavřeno, tak se v bytě kumuluje oxid uhličitý, který způsobuje únavu a bolesti hlavy. Větrat by se tedy mělo často, v článku uvádí minimálně třikrát denně, ale jak jsem z dalšího čtení pochopila, tak by to mělo být i mnohem víckrát....

Celý článek, z kterého jsem čerpala je ZDE, ale na internetu jich je spousta, stačí do vyhledávače napsat větrat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat