středa 28. října 2015

269. den- Nepoužívat klasickou houbičku na nádobí

Včera jsem drhla jablka a dělala mošt a úplně jsem zapomněla na čas, takže jsem už před šestou nestihla sednout k počítači.... s jistotou jsem ale věděla o čem budu psát. Celou tu dobu co jsem stála v kuchyni u dřezu jsem koukala na houbičku na nádobí a přemýšlela jak se jí zbavit. Je to totiž věc jen na pár použití, i když se ji snažím vymývat, tak po nějakém čase už stejně není použitelná a letí do koše.....

Nejdřív jsem vymyslela, že si tam dám teda kousek hadry, kterou budu prát. No zkusit to můžu, uvidím jak to bude fungovat....teď ráno jsem se koukala na internet, co mi tu poradí a zatím jsem našla přírodní houbičku Michael´s Original, která se mi docela zamlouvá. Sice se také časem vypotřebuje, ale jde recyklovat jako odpad do kompostu, což se mi líbí. Vyrábí ji (ručně) jedna rodina z Filipín na eko farmě a do Evropy je dovážena lodí. Od moře ji sem stejně musí dovést kamion, ale aspoň ten úsek Filipíny- Evropa je přeprava ekologičtější. Ještě jako plus je pro tuto houbu to, že je balená jen v papíře :).

Nejdřív se kouknu po obchodech, jestli se někde neprodává a když ne, tak si ji objednám z e-shopu. Zatím budu používat hadřík, třeba se osvědčí a nebudu si muset pořizovat žádnou houbičku ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat