středa 7. října 2015

247. den- Prášek do pečiva v neplastovém obalu


Nebyla jsem teď schopná se na chvíli v klidu posadit k počítači a napsat další body své výzvy, protože jsem se přihlásila na soutěž o nejlepší dýňový koláč a snažila se vymyslet jaký upeču (nikdy předtím jsem to nezkoušela :D). No určitě nebudu adept na vítěze, ale bude to zábava :). Pokud jste z Brna a chtěli byste jít ochutnat dýňové koláče, tak se zastavte v Otevřené zahradě na Údolní, kde se tuto neděli od 11 hodin koná Dýňová slavnost ;).

No a jelikož jsem teď hodně času trávila v kuchyni, tak mě napadlo pár ekologických "vychytávek" právě z oblasti vaření. První z nich je prášek do pečiva, který není balený v těch malých papírovo-plastových pytlíčkách. Jako alternativu jsem našla prášek ve skleněné dózičce, který je navíc bez fosfátů....

Žádné komentáře:

Okomentovat