úterý 13. října 2015

255. den- Brát si zákusky v cukrárně do vlastní krabičky

Mám sladké ráda obecně, ale úplně nejradši ze všeho mám ořechové košíčky. Snědla bych jich celou krabici na posezení :D. Úplně nejlepší je mají v jedné malé cukrárničce, která je naštěstí kousek od našeho bytu :). Ne, že bych tam chodila nějak často, ale když už jdu do cukrárny, tak jedině tam a jedině na ořechový košíček......Minulý týden jsme se tam stavovali s babičkou, zabalili jsme si pár kousků s sebou. Dnes jsem šla okolo a přemýšlela o tom, že zákusky jsou vlastně skvělá sladkost, protože nejsou v žádném plastovém obalu. Jenže když si je necháte nabalit s sebou, tak už se zase nějaký odpad vytváří. Je to sice tenký papír, ale většinou se od zákusku zašpiní, takže nejde ani recyklovat....... Takže mě napadlo, že až si půjdu příště pro víc ořechových košíčků, tak si vezmu svoji krabičku a zeptám se jestli mi zákusky nedají do něj.......

Žádné komentáře:

Okomentovat