úterý 20. října 2015

261. den- Domácí krém na holení


Už jsem dlouho nepřidala žádný domácí kosmetický kousek do koupelny, tak jsem přemýšlela co dalšího bych si mohla ukuchtit a napadl mě krém na holení. Jako asi u každé home made kosmetiky jsem našla spousty návodů. Při hledání vždy jako první zavítám na stránky home-made.cz a i tentokrát jsem našla fajn návod. Jen místo mandlového oleje bych použila olivový, v jiných receptech ho také používají, tak snad by to ničemu nevadilo.....Pak jsem objevila spousty anglických návodů, které používají méně surovin a jsou jednoduší, což mám ráda:). Občas se v nich objevuje mýdlo Kastilie, které nemám, ale chvíli jsem si o něm něco hledala a snad by neměl být problém ho nahradit jiným přírodním mýdlem (např. olivovým). 
Zde tedy několik anglických receptů na domácí krém na holení:



Ještě nevím, který vyzkouším, možná to nějak nakombinuji a uvidím co z toho bude.....

Žádné komentáře:

Okomentovat