pondělí 28. září 2015

240. den- Neplastové krabičky na nářadí, šrouby, matičky, atd.


Máme novou kuchyň!!! Teda není úplně nová, ale darovaná....ale je novější než ta co jsme měli předtím :). Celý víkend byl tedy pracovní, protože jsme museli rozmontovat a rozsekat starou linku a odvést ji do sběrného dvora, potom jsme si jeli pro novou, rozmontovali ji, odvezli a odnosili k nám do bytu a pak začala největší sranda- celou ji zase zpět smontovat....ale povedlo se:)

Po složení a přimontování následovala příjemnější část- vše naskládat zpět do poliček a během toho se mi podařilo i vytřídit pár věcí, které jsem snad nikdy nepoužila a zřejmě tedy nikdy nebudu potřebovat ....

Během celé práce bylo zapotřebí plno nářadí a hlavně spousty šroubků. Ze staré linky mi jich zůstala celá krabička. Jelikož mám plno malých sklenic od marmelád, tak bylo lehké rozhodování kde je budu skladovat :). Jinak ostatní nářadí mám v krabici od bot a když je vše pěkně poskládané, tak se dá i zavřít:)

Žádné komentáře:

Okomentovat