pátek 18. září 2015

230. den- Domácí rostlinné mléko


Rostlinná mlíčka jsou opravdu výborná, obzvlášť ty ochucená. Co mě na nich ale vždycky odrazovalo byla jejich cena a také obal (všechny jsem zatím viděla prodávat jen v tetrapaku). Takže i když jsem měla chvíli veganský půst, tak jsem si rostlinné mléko nedopřávala nijak hojně. K čemu mi ale hodně chybělo bylo pečení a dávat do buchty mléko za 60 korun se mi fakt nechtělo....

Naštěstí jsem v jedné knize narazila na návod k přípravě ovesného mléka. Na chuť není nic extra, ale k vaření je dokonalé a cenově vyjde jen na pár kaček. A důležité je pro mě i to, že domácí výrobou nevytvořím žádný odpad (vločky kupuji na váhu do vlastního pytlíčku a med mám domácí ve skle).

Také bych chtěla vyzkoušet nějaké chutnější oříškové mléko, to sice vyjde zhruba stejně cenově, ale je bez odpadu a vím přesně co piju :)

Žádné komentáře:

Okomentovat