úterý 1. září 2015

206. den- Místo brýlí nosit slamák


Tato změna u mě proběhla vlastně z nutnosti. Měla jsem troje brýle. Všechny jsem si poctivě opravila, protože měly prasklou obroučku. Jenže jedny se mi někam zatoulali a teď nemám moc čas uklízet a hledat.....a u těch druhých dvou mi upadla nožička. Jednu jsem ztratila a tu druhou jsem zatím nepřipevnila..... Měla jsem problém vyjít na sluníčko, protože mi to hrozně vadí, když se musím šklebit.....naštěstí jsem si vzpomněla, že mám někde ve skříni zaházený slamák.....takže teď chodím jak farmář ve slamněném klobouku :D Upřímně si ale myslím, že mi moc sluší ;)

No ale až dnes mi došlo, že je to vlastně ekologická vychytávka. Všechny mé brýle jsou z plastu, zatímco slamák je jen sláma (i když ten můj tam má nějakou plastovou objímku, která to asi celé drží :/ ). Takže pokud to nebude úplně vadit, jako třeba když bych měla nějak moc pěkně načesané vlasy, tak budu místo brýlí nosit slamák:)

Žádné komentáře:

Okomentovat