čtvrtek 3. září 2015

207. dne- Chovatelské potřeby z bazaru apod.

Momentálně pro našeho psíka sháníme jen obojek, jak už jsem psala, ale ten jsem bohužel nikde v bazaru neobjevila. Jen ty elektrické a to nechci.....ale kdyby mě to napadlo dřív, tak se tu dá objevit spousta potřeb pro zvířátka. Hlavně všechny možné druhy klecí, akvárií, ohrádek, přepravek a taky je zde plno hraček, hlavně pro hlodavce. Pokud vám vadí kupovat si opotřebované věci pro zvířátka, tak při chvilce hledání narazíte i na úplně nové nepoužité věci. Lidé je třeba dostanou a nepotřebují, tak je hned prodávají......

Minulou zimu jsem koupila hračky a postrojek na dobročinném bazárku pro útulek Tibet. To je úplně nejlepší varianta, protože nákupem v takovém bazárku ještě přispěji na dobrou věc, což činnost útulku podle mě určitě je. Nejradši bych si pár zvířátek hned vzala domů, ale mám to zakázané:( 

Útulek Tibet o.s. organizuje dobročinné bazárky myslím každého čtvrt roku, já je až na ten zimní vždycky propásla:/ Jestli bude i teď na podzim, tak bych tam ráda zase zašla a darovala i nějaké věci. Není to bazar jen chovatelských potřeb, ale úplně všeho na co si vzpomenete. Pamatuji si, že minule tam bylo spousty oblečení, knih, nádobí, bižuterie, ale třeba i vonné olejíčky a nějaká elektronika .....prostě od všeho něco:)

Žádné komentáře:

Okomentovat