pátek 11. září 2015

219. den- Nosit si vlastní nádobky na jídlo brané s sebou v restauracích

Občas, když se mi nechce vařit a jsem ve městě, tak si zajdu na něco dobrého k obědu do asi bych to nazvala vegetariánskou jídelnou nebo bufetem. Jídlo je tam opravdu dobré a nejúžasnější je na něm ta cena (najíte se do 50 korun). Opravdu doporučuji, pokud budete v Brně a chtěli byste si dát dobré a laciné jídlo, tak zajděte do Oázy na Slovákové. Každý den tam mají velkou nabídku jídel ( denní menu), myslím, že si každý vybere:)

Jediný malý problém je, že v době oběda bývá narváno. Hodně lidí si tedy bere jídlo s sebou do krabičky. Také už jsem párkrát tuto možnost využila. Není problém si donést vlastní nádobku a to taky většina dělá (pokud náhodou nemáte, můžete si za 5 kč koupit přímo na místě). Jde mi hlavně o to neshromažďovat doma další plastové krabičky, když se snažím už těch co tu mám zbavit.....takže pokud si do Oázy (nebo jiného podniku) půjdu pro jídlo, vždy si vezmu vlastní nádobku (nejlépe neplastovou).

Žádné komentáře:

Okomentovat