pondělí 14. září 2015

222. den- Keramické květináče


Chystám se rozšířit zeleň v našem bytě. Ještě nevím přesně co si pořídím, ale určitě něco jednoduššího na pěstování, ať to tu chvíli vydrží :D 

Zaměřila jsem se tedy na ekologické změny týkající se bytové flory. Nejvíce se nabízí téma hnojiv a spol., ale jelikož jsem si nikdy nic takového ještě nepořizovala (i když bych asi měla, jak říká moje babička), tak to budu řešit v nějakém pozdějším příspěvku. 

Takovou podstatnou součástí domácí květinky je květináč....koukala jsem na ty co tu mám a polovina z nich je z umělé hmoty :/ Jsou to ty kytky, co jsem kupovala už vyrostlé a nechtěli se mi přesazovat....... Nevím jestli se někde prodávají kytky tak, že si je dám rovnou do svého květináče. Zkusím pohledat a kdyby ne, tak si pořídím sazeničky a začnu s pěstováním od začátku:)



Žádné komentáře:

Okomentovat