neděle 6. září 2015

214. den- Špagety domácí výroby, nebo v papírové krabičce


Moje asi nejoblíbenější jídlo jsou špagety. Mohla bych jich sníst kila :D. Ani k nim nepotřebuji nějakou speciální omáčku, vždycky jsem si je dělala jen se sýrem a když jsem omezila mléčné výrobky, tak jsem se naučila jíst kečup (jen kvůli špagetám :D) a začala jsem si dělat špagety s kečupem.....

Jenže takové špagety se prodávají jen balené. Aspoň zatím jsem je neviděla prodávat na váhu (jiné druhy těstovin mají v potravinové brontosauři bance, kde si můžete nabrat kolik chcete do vlastního obalu). Někdo by se možná dokázal jedení špaget vzdát, ale já bych to bez nich nezvládla :D Takže mi nezbývá, než si je začít vyrábět doma. Je na to i speciální přístroj, ale podívám se zda by to nešlo i bez něj.....

A v případě akutní potřeby špaget, kdybych neměla žádné udělané do zásoby (jestli to vůbec jde?), bych se spokojila i s kupovanými, balenými v papíře.....

Žádné komentáře:

Okomentovat