čtvrtek 17. září 2015

229. den- Přírodní výzdoba


Konečně jsem se pořádně vrhla do slibovaného předpodzimního úklidu. Součástí byl velký úklid skříně, při kterém mi zmizla více jak půlka šatníku :D. Byla jsem velmi přísná a vše co nebylo 100% přírodní materiál šlo pryč. Kdybych si nestanovila toto pravidlo, tak si zas určitě všechno nechám, protože bych si řekla, že to třeba ještě nosit budu......Podobně jsem se vrhla i na knížky a tak celkově jsem se pozbavovala zbytečností. Pak přišlo na řadu zametání, vytírání podlah, utírání prachu apod. 

No a po celkovém úklidu přichází na řadu ta příjemnější část- zdobení bytečku:) Už tu mám ve vázičkách pár kytiček a větviček a ještě musím zajít na šišky, ořechy a šípky a zkusit něco pěkného vytvořit. Možná si taky koupím pár těch menších okrasných dýní. 

Samozřejmě vím, že se dá koupit spousta krásných dekorací, ale rozhodla jsem se, že si ji udělám sama a jen ze samých přírodnin. Nejen, že to bude ekologičtější, ale působí to na mě i víc přirozeněji a pěkněji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat