sobota 29. srpna 2015

203. den- Nepoužívat obojek s plastovými součástmi

Budeme kupovat nový obojek, jelikož ten, co náš pejsek má se mu pořád rozepíná (buď je rozbitý, nebo jsou tyhle typy prostě takové krámy). Je to takový ten klasický na zacvakávací zapínání. Líbil se mi, že se rychle a jednoduše zapíná. Bohužel se zřejmě i stejně rychle rozepne při větším cuknutí nebo napnutí.....Rozhodli jsme se tedy pořídit zapínání na dírky s kováním. Bylo to rozhodnutí čistě kvůli bezpečnosti, protože kdyby se mu obojek rozepnul někde u silnice plné aut a na druhé straně šel jiný pejsek, tak by tam ten náš neposlucha určitě vletěl......

Když jsem ale byli ráno na procházce a já přemýšlela o čem bych mohla dnes napsat, tak mě došlo, že ten jeho obojek má plastové zapínání (manipuluji s ním několikrát denně a nikdy mě to nenapadlo :D). A navíc ho budeme měnit, tak se mi to do výzvy ještě více hodí ;)  Takže bude u nás doma o další pidikousek plastu méně ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat