čtvrtek 27. srpna 2015

199. den- Domácí kondicionér

Domácí šampon mám už pořádně odzkoušený a opravdu funguje skvěle:) Výroba je také jednoduchá, dělávám si menší dávku, tu mám tak nadvakrát . Jen nesmím zapomínat, když si chci ráno umýt vlasy, tak že si večer musím šampon nachystat. S tím jsem měla nejdřív trošku problém :D 

Chtěla jsem své vlasy potěšit dalším přírodním přípravkem a první mě napadl kondicionér. Hodil by se mi nějaký na lehčí rozčesávání vlasů....

Zatím asi začnu s octem, než budu mít víc času si ukuchtit něco většího. Ocet používá moje babička. Vzpomínám si, že jsem vždycky nesnášela, když mi tím myla vlasy, přišlo mi, že to smrdí :D. Od té doby jsem o tom slyšela od více lidí a jeden čas jsem si dokonce myla hlavu jen jedlou sodou a octem. To mi ale moc nesvědčilo, mívala jsem po tom vlasy mastné a ani po delší době se to nezlepšilo (myslím, že jsem to vydržela něco přes měsíc). Možná to zase vyzkouším...

Až se mi ocet znechutí, tak tu mám pár návodů na jiné kondicionéry:

Speciální sprej na rozčesávání vlasů
http://www.home-made.cz/2013/03/domaci-ranni-kondicioner-pro-rozcesani.html?q=vlasy

Rozmarýnový kondicionér
http://www.home-made.cz/2013/02/domaci-vlasovy-kondicioner-s-rozmarynem.html?q=vlasy

Několik zajímavých návodů (mě zaujalo vylepšení octového oplachu vonným olejíčkem)


Kondicionér (a vlasová voda zároveň) pro lesklé a pevné vlasy bez lupů

2 litry vlažné vody, 1 citrón (nebo 3 lžíce jablečného octa)
Do vlažné vody vymačkejte citrón a oplachujte vlasy po umytí. Vodou už pak nesplachovat!
Na stránce s tímto návodem je jich ještě spoustu jiných, ale ve většině je zapotřebí trochu kupovaného kondicionéru, takže pro mě jsou nepoužitelné. Ale ten co uvádím vypadá dobře (v podstatě to samé jako oplach octem.....) .

Při hledání kondicionérů jsem narazila na plno jiných vlasových receptů- balzámy, masky, vyživující spreje....určitě se tu brzo objeví....i když jsem takové věci nikdy nepoužívala, teď mě to najednou láká :D

Žádné komentáře:

Okomentovat