pátek 21. srpna 2015

196. den- Nekupovat nové knihy


U tohoto pravidla jsem se dlouho zdráhala jestli ho vůbec zavedu. Mám ke knihám totiž velmi kladný vztah. Sice chodím do knihovny a knížku jsem si už nekoupila opravdu dlouho (jen sestře jsem nedávno pořídila kuchařku), ale i tak se mi nechtělo si kupování knížek úplně zakázat.
Nakonec jsem se k tomu tedy odhodlala, jelikož už začínám mít velký problém cokoli nového do své výzvy vymyslet a je fakt, že stále nové knihy, které se tisknou v tolika výtiscích nejsou moc pozitivní pro lesy..... neříkám, že by se neměli tisknout a psát nové knihy, jen by jich nemuselo být tolik.....mohli by se sdílet a půjčovat, prodávat dál apod (sama se také chystám s pár svými knihami rozloučit). Proto jsem také pravidlo formulovala nekupovat NOVÉ knihy. To znamená, že v antikvariátech a bazarech budu knížky klidně kupovat. Zatím jsem si ale už dlouho vystačila jen s knihovnou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat