středa 19. srpna 2015

191. den- Domácí deodorant


Už jsem se dlouho nevěnovala home made tvoření a zrovna mi došel deodorant, takže jsem se zase mohla pustit do domácí a velmi jednoduché výroby:) Už žádné deodoranty a antiperspiranty v obalech a plné chemie. Navíc cena je také dobrým argumentem pro domácí deodorant. Našla jsem jich spousty, takže teď ještě musím vyzkoušet jaký bude fungovat nejlépe. Začnu od toho úplně nejjednoduššího návodu:

100% přírodní deodorant s Tea Tree:
1/4 hrnku kukuřičného škrobu 
1/4 hrnku jedlé sody 
10 kapek esenciálního oleje Tea Tree  
Vše smíchejte,  velmi dobře protřepte a naneste na čisté podpaží.


zdroj: http://www.home-made.cz/2012/09/domaci-prirodni-deodorant.html?q=deodorant (jak jinak :D)

Je to vlastně pudr a ne normální deodorant, na jaký jsme asi zvyklí, ale snad to nebude problém. Ráno jsem ho už vyzkoušela. Nanášení je kvůli sypké konzistenci drobet komplikovanější. Nabrala jsem si trochu na lžíci a pak to rozetřela rukou na kůži, ale hodně toho spadlo na zem... v komentářích u návodu jsem našla pár typů, které asi budu muset aplikovat abych neměla každý den celou podlahu od bílého prášku :D. Je lepší deodorant nanášet na mírně vlhké podpaží, aby prášek držel a také je vhodnější mít ho v nějaké dózičce s dírkami (jako cukřenka). Mě také napadla taková ta pudřenka na tvář, že by to s ní mohlo jít dobře, ale nic takového bohužel doma nemám ...
Každopádně i přes drobný problém s aplikací se mi deodorant moc líbí a pěkně voní, takže doporučuji vyzkoušet ;)

Pokud by vás tento návod neoslovil, tak stačí do vyhledávače napsat domácí deodorant a vyjedou vám spousty jiných receptů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat