pátek 21. srpna 2015

194. den- Nepoužívat náplasti


Na posledním výletě jsem vypotřebovala poslední kus náplasti. Chtěla jsem tedy zajít koupit nové balení, protože jsem to brala jako věc, která by měla být pořád doma. Pak jsem ale začala přemýšlet, jestli je to opravdu tak nutná věc. Přece jen to dělá zase spoustu odpadu- krabička, obal v kterém je náplast a pak i ta náplast je ještě z jedné strany pokryta folií a nakonec samotná náplast také letí do koše....... prodávají se teda i náplasti jako jeden velký kus, které nebývají obalené, ale já se rozhodla, že to zkusím úplně bez nich (náplast s jedním obalem bude jako náhradní řešení, pokud by to opravdu jinak nešlo....).

Ranku tedy místo zalepení od teď pořádně vyčistím a nechám ji volně zaschnout, nebo pokud by to mělo hodně krvácet, tak použiji gázu, nebo kapesník, který pak můžu vyprat.....často používáme náplasti, když máme puchýř na noze. To se dá také vyřešit obvazem (snad to půjde teda :D).

Žádné komentáře:

Okomentovat