pátek 21. srpna 2015

193. den- Neužívat potravinové doplňky a vitamíny v tabletách


Kdykoli jsem u svých rodičů v kuchyni, tak mě děsí kolik umělých vitamínových a podobných doplňků stravy tam mají a alespoň jednu lahvičku s nějakým vitamínem bych našla snad u každého koho znám.... moc nechápu proč někdo, pokud nemá opravdu vážné důvody, něco takového cpe do svého těla. Zdravý člověk všechny vitamíny vstřebává přirozenou cestou z potravin, tak proč to nahrazovat nějakými pilulkami..... 

Pro mě je tedy asi hlavním důvodem tyhle věci nejíst moje zdraví, protože tomu opravdu nevěřím a nechci si zaplácávat tělo nějakou chemií.....z pohledu mé výzvy bych ale doplňky stravy vyřadila kvůli obalu, v kterém se prodávají....většinou je to zase můj oblíbený plast.....

Dodržovat toto pravidlo pro mě tedy nebude vůbec těžké, protože mě ani nenapadne si nějaký umělý vitamín koupit, ale všude na ně narážím, tak jsem se o tom musela zmínit......

Žádné komentáře:

Okomentovat