středa 19. srpna 2015

189. den- Nekupovat si doplňky do vlasů


Projížděla jsem si seznam všech zatím zavedených pravidel výzvy, protože je toho už opravdu hodně, tak abych náhodou nenapsala něco stejného dvakrát ( a ještě, že jsem to udělala :D). Taky jsem ale díky tomu našla pár věcí, které ještě můžu rozepsat..... Tak třeba jsem se zařekla, že už si nebudu kupovat gumičky do vlasů (mám poslední a velmi bedlivě ji opatrovávám :D),  ale nikde nemám, že nebudu kupovat i ty ostatní blbinky co se se do vlasů dávají a to jich existuje opravdu hodně. Všechny ty sponečky, skřipce, čelenky, korálky a já nevím co ještě. Jsou velké obchody plné jenom komponentů do vlasů a většina je vyrobena z plastu a nevydrží dlouho, takže se stále vyhazují a nakupují nové a pořád dokola. Samozřejmě vím, že jsou to moc pěkné blbinky, také jsem jich spousty nakoupila, ale už nějaký čas je snad vůbec nepoužívám. Občas si dám látkovou čelenku a někdy když jdu do slušnější společnosti, tak mám na takovou příležitost tři malé skřipečky ve tvaru motýlků. Jinak už si vlasy moc nezdobím....Takže to beru jako věc, kterou už není potřeba kupovat....

Žádné komentáře:

Okomentovat