středa 19. srpna 2015

192. den- Jen přírodní opalování


Už to asi není moc aktuální, když si teď slunečné počasí vzalo volno, ale všimla jsem si, že mi zmínka o přírodním opalování úplně na blogu chybí. Přitom je to myslím dost důležité pro životní prostředí. Já teda na opalování nejsem, abych si někde lehla a hnědla.....většinou když už se teda opálím, tak jen tím, že jsem hodně venku a něco dělám. V plavkách pak nevypadám zrovna nejlíp, když mám vypálené kraťasy a rukávy od trička, takže bych asi raději zůstala pořád neopálená a nemusela bych si aspoň připadat jak šašek......Hodně lidí tento problém řeší solárkem nebo samoopalovacím mlékem, ale pro přírodu to není zrovna nejlepší řešení a pro naše zdraví také ne (i když takové celodenní vyvalování na sluníčku naší kůži také moc neprospěje..).

Takže raději budu chodit s bílím pásem kolem nohou a ruk, než abych se patlala nějakou chemikálií nebo vlezla do solárka.....

Žádné komentáře:

Okomentovat