pátek 24. července 2015

174. den- Domácí ústní voda

Tak jsem si včera s nadšením umíchala zubní pastu a hned jsem ji vyzkoušela. No, nebudu vám lhát, nic příjemného to nebylo. Jedlá soda totiž nechutná zrovna nejlíp :D 
Podle receptu od Lauren Singer se musí počáteční nechuť vydržet a za chvíli si na novou pastu zvykneme. Snad to tak bude:). Pasta nechutná sice moc dobře, ale na druhou stranu mi přišlo, že mám zuby opravdu dobře vyčištěné ;)

Pachuť domácí pasty jsem měla ještě hodinu po tom v ústech (možná i proto, že jsem část pasty snědla :D), takže jsem si řekla, že hned ráno musím najít recept na nějakou ústní vodu, která by chuť jedlé sody přebila. 

Automaticky jsem zavítala na stránky home-made.cz (jak jinak :D), kde jsem našla hned tři návody na ústní vodu. Trochu mě vyděsilo, že jeden z nich obsahuje jedlou sodu, ten jsem raději hned zavrhla, protože taková ústní voda by mi asi nebyl moc nápomocná v odstraňování chutě jedlé sody :D Jiný návod byl zase s vodkou, do toho se mi také moc nechtělo. Nejsympatičtější mi byla bylinková ústní voda:

2,5 hrnku destilované vody (můžete i normální, ale destilovaná prodlouží trvanlivost) přiveďte k varu. Nechte v ní pak 20 minut vyluhovat snítku rozmarýnu, 4 lístky máty a lžičku anýzu (koření). Dejte zchladit a je to. 

Musím si rychle pořídit rozmarýn s anýzem a můžu začít kloktat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat