pondělí 6. července 2015

148. den- Barvit vlasy přírodní henou


Na střední jsem si vlasy barvila každou chvíli. Celkově jsem se svými vlasy dost experimentovala. Různě jsem si je zastřihávala, dělala si nahoře barevné chocholky, dredy, copánky s korálky atd. Barev jsem také vyzkoušela po více, ale nakonec jsem se vzhlédla u zrzavé. Teď už jsem asi víc jak rok žádnou barvu nepoužila, takže mám vlasy na půl zrzavé a na půl mám svoji původní světle hnědo-šedivou, tak nějak bych to nazvala :D. Tak jsem si řekla, že by to chtělo zase trochu obnovit.

Naposledy, když jsem si vlasy barvila, tak jsem si pořídila indickou rostlinou barvu khadí. Má to být hena, takže by se to mělo časem smýt, ale mě to vydrželo do teď.......jelikož se osvědčila, tak jsem si ji koupila znovu a v nejbližších dnech to na sebe naplácám.... její jediná nevýhoda je, že hrozně smrdí, ale dá se to vydržet ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat