sobota 4. července 2015

142. den- Nepoužívat mikrovlnou troubu

Táááááááák, konečně všechno hotovo a můžu začít zase normálně žít:) Přijímačky neúspěšně absolvovány, bakalářka vytištěná, tak se konečně můžu zase pustit do mé ekovýzvy:)

Musím se přiznat, že jsem teď asi moc nedodržoval všechny své zásady, ale teď to chci změnit a výzvu brát opravdu vážně. Jak už jsem někdy psala, ráda bych si tu udělala takové shrnutí všech pravidel, abych si to tak trochu zrekapitulovala, protože už si určitě všechno nepamatuju, jak je toho tolik. 

No ale nejdřív musím dopsat 14 dní, kdy jsem nepřidala žádné pravidlo výzvy, to mi asi taky pár dní zabere, jelikož asi nedokážu vymyslet tolik ekologických změn naráz. Asi to hodně odfláknu nějakýma maličkostmi......

Začnu něčím, co stejně moc nedělám- používání mikrovlnné trouby. Doma žádnou nemáme, takže bude jednoduché ji nepoužívat. Co můžu teda změnit je to, že když budu u někoho jiného, tak si tam žádné jídlo ohřáté v mikrovlnce nedám.

Vím, že je hodně polemizující zda je dobré mikrovlnku používat nebo ne. Je o tom hodně napsáno a myslím, že doteď neuvedl nikdo jasné stanovisko. Takže já se mikrovlné trouby vzdám jen kvůli spotřebě elektřiny. Už jsem to někde na začátku výzvy psala, že se chci zbavovat elektrických zařízení, takže to beru v rámci toho. Otázka zda je jídlo nějak poškozené z mikrovlné trouby, nebo zda produkuje záření škodlivé pro člověka, je složitá, takže se do toho nechci zaplést, jelikož tomu opravdu nerozumím. Článek, kde se o to snaží, i s odkazy na testování, naleznete ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat