sobota 4. července 2015

145. den- Jíst co nejvíce částí ovoce a zeleniny

Můj kompostovací systém, který jsem zavedla funguje skvěle. Už jsem byla dvě tašky plné kuchyňského bioodpadu vyhodit do sběrného dvora. Nejdřív jsem byla trochu nervozní a šla se raději zeptat, zda i odpad z kuchyně můžu vyhodit do kontejneru s bioodpadem. Byl totiž plný listí a větví a těchto věcí, tak jsem si nebyla úplně jistá, ale bylo to v pohodě. Pán, co to tam má na starosti na mě koukal trochu divně, ale já byla spokojná:) 

To mi připomíná, že mám zase plný mražák a měla bych to jít vyhodit.....

No, ale abych i tento druh odpadu trochu zmenšila (přece jen se mi pořád nechce chodit do dvora to vyhazovat- není zrovna nejblíž....), tak bych měla opravdu důkladně ojídat všechnu zeleninu a ovoce. Často ani není potřeba oddělávat slupku, nebo u ovoce mívám opravdu velké ohryzky, protože jsem líná to pořádně okousat......Takže si na to začnu dávat pozor, ať nemusím pořád běhat s bioodpadem :D

Žádné komentáře:

Okomentovat