neděle 19. července 2015

169. den- Nepoužívat plastový odkapávač

Když jsem včera psala o sušení oblečení, tak jsem si uvědomila, že jsem se ještě vůbec nezmínila o mokrém nádobí. Přitom už dávno nepoužívám plastový odkapávač.

Nikdy jsme doma neměli takový ten dvou-dřez, takže jsme používali plastový odkapávač s podložkou. jeden větší na talířky, hrníčky, misky atd. a druhý na příbory. Když jsem se přestěhovala tak jsem nic takového mít nechtěla. Tenkrát to byl hrozný boj s mamkou a babičkou, protože ty mi ho chtěli za každou cenu koupit, protože bez něčeho takového přece nemůžu existovat. Nakonec jsem ale vyhrála a mám na příbory kovový (aby mi nekapala na linku voda, tak pod ním mám talířek) a na velké nádobí jsem našla na naší chatě nepoužívaný dřevěný odkapávač (myslím, že je z Ikei). Je dost veliký, takže zabere půl linky, proto ho dávám teď přes léto na balkon, tam to stejně rychleji uschne:). V zimě jsem ho měla buď na lince, nebo když jsem potřebovala hodně místa na vaření, tak na zemi. Pod něj jsem si dávala utěrky, nebo hadry ale musí se často měnit kvůli plísni......No a když moc nespěchám, tak si nádobí hned utřu a nemusím řešit žádný odkapávač:)

Žádné komentáře:

Okomentovat