středa 8. července 2015

152. den- Skleněné dózičky na jídlo


Když jsem se před rokem stěhovala, tak jsem obcházela všechny takové ty obchůdky s domácím harampádím, nádobím a vším možným co v bytě nesmí chybět. Hrozně se mi všechno líbilo a chtěla jsem to mít, ale jelikož jsme na to neměli peníze a spousty věcí také dostaly od známých, tak jsme si toho moc nepořídila. Hlavně jsem se těšila, že budu mít krásné barevné dózičky na suroviny se štítky co v nich je. Ty skleněné byly moc drahé, tak jsem přemýšlela o koupi plastových. Nakonec jsem si jídlo začala sypat do zavařovaček a všeho co bylo po ruce s tím, že až budu mít víc času, nebo se mi bude víc chtít tak si pořídím něco lepšího. No a samozřejmě i po roce mám pořád zavařovačky :D. Teď za to můžu být ráda, že se nemusím zbavovat dalšího plastu aspoň ;) Jen ještě trochu zapracuju na popiskách, nějaké tam sice mám, ale u spousty jsou to jen obyčejné nálepky s názvem suroviny.......

Žádné komentáře:

Okomentovat