pátek 10. července 2015

160. den- Nepoužívat papírové ubrousky


Dnes se mi zdálo, že jsme byli na jídle v restauraci. Už sice nevím co jsme tam jedli, ale v paměti mi utkvělo, že jak jsme odnášeli prázdné talířky (asi to nebyla nóbl restaurace, když jsme si po sobě museli uklidit :D), tak přítelovi upadl z talíře ubrousek a já ho zvedla. Takhle to vypadá na nic moc sen, asi tam toho bylo víc, ale já si zapamatovala jen ten ubrousek jak padá :D

Vzala jsem to jako znamení pro inspiraci na dnešní den, doufám, že o ubrouscích jsem ještě nepsala. Do restaurací se moc nedostaneme, ale když tam budu tak ubrousek co přikládají k jídlu nechám netknutý. Častěji se s nimi setkám, když mi babička dává do krabičky nějakou buchtu. Vždycky krabičku nejdříve vystele ubrouskem........Musím ji tedy příště poprosit, aby to nedělala.....

Žádné komentáře:

Okomentovat