pondělí 13. července 2015

163. den- Měkký turismus


Teď v létě asi nejčastěji vyrážíme na výlety a dovolené. Každý si může vybrat podle svého gusta jak chce svou dovolenou trávit. V tom se třeba absolutně rozcházíme s mojí sestrou. Ona by se nejraději válela někde u moře, bydlela v tom nejluxusnějším hotelu a chodila na nákupy. Já naopak preferuji aktivní dovolenou, nejlíp někde pod stanem. Trochu jsem si začala číst o turismu a zjistila jsem, že se dělí na dvě kategorie, měkký a tvrdý turismus. Možná je to známé, ale já to zjistila až teď.....

Rozdíl mezi nimi je v podstatě stejný jako mezi mnou a sestrou :D Takovou přehlednou tabulku, čím se liší jsem našla ZDE. Hlavní rozdíl je v tom, že měkká turistika je taková volnější, nejsme vázání žádnou cestovkou a preferuje spíše tuzemsko.

Já jsem 100% zastáncem toho měkkého a budu se ho i držet. K tomu, že je to pro mě prostě lepší způsob trávení času, můžu teď přidat i menší ekologickou zátěž ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat