pátek 1. května 2015

90. den- Dbát o oblečení, aby se nemuselo tak často prát

Už jsem na sebe dřív práskla, že jsem docela velký bordelář. Musím se také přiznat, že o sebe zrovna moc nedbám....nejen, že netrávím hodiny u zrcadla (na to sem ovšem hrdá), ale velká část mého oblečení je dosti omšelá, potrhaná a většinou i špinavá (ani nevím jak to pořád dělám, že mám většně něco od hlíny :D). Dnes jsem si vyloženě připadala jako prasátko....smrděla jsem od hlavy až k patě ohněm, rozpáraly se mi kalhoty, byla jsem celá od prachu.....no nebyl to pěkný pohled :D A to jsme si šli s kamarádkami ještě sednout do kavárny, divím se, že mě tam pustili :D

No na rozdíl od nešmikování, mi tohle stále špinavé oblečení začíná docela vadit. Ne, že bych se nějak styděla jak hrozně vypadám, ale špinavé oblečení se musí pořád prát a to spotřebovává elektřinu a vodu. Takže se zkusím více hlídat a nešpinit tolik to, co mám na sobě......

Žádné komentáře:

Okomentovat