pátek 29. května 2015

118 den- Domácí energetický drink

Nějak se mi zalíbila domácí výroba, tak jsem včera přemýšlela, co by se mi zase hodilo ukutit :D 
A jelikož jsem měla badmintonový trénink, napadlo mě, že bych si mohla zkusit umíchat nějaký energiťák. Nikdy jsem si nekoupila ty chemické prášky, z kterých se pak dělají nápoje na sport, ale kdyby mě to někdy napadlo, tak už budu vědět, že je lepší udělat si domácí ( z ekologického hlediska kvůli obalu a myslím i kvůli náročnosti výroby energetického prášku).

Kdysi jsem si zkoušela udělat takový jednoduchý- zelený čaj s medem a citronem a přisype se do něj trocha soli-měl by být dostačující a doplnit vše, co člověk u sportu vypotí.

Včera jsem chtěla něco trochu složitějšího a našla jsem tento ze stránek veganka.cz. Chuťově to není žádná velká delikatesa, ale zas blaf, co by se nedal pít to taky není.
Na půl litra energiťáku stačí společně rozmixovat 3 datle, šťávu z půlky citrónu, šťávu ze čtvrtky limetky (tu jsem neměla), 2 šálky vody,1 lžičku agávového sirupu (použila jsem javorový),1 lžičku kokosového oleje a špetku soli (pro zvýraznění chuti).
Popíjela jsem to po celou dobu hraní a unavená jsem určitě nebyla, ale zas to včera nebylo tak náročné, musím to otestovat, jak to bude fungovat, až bude něco namáhavějšího:)

Na internetu určitě najdete další recepty.....

Žádné komentáře:

Okomentovat