čtvrtek 28. května 2015

117. den- Domácí balzám na rty


Zase tu mám další skvělý recept z home-made.cz

Jsem do těchto stránek fakt úplně zblázněná, ale jsou tu opravdu skvělé recepty na vše, co si vzpomenete. Už teď jich mám plno přepsaných a jen čekám na příležitost kdy je vyzkoušet.

Včera jsem si udělala takovou tvůrčí hodinku a vyzkoušela si ukuchtit tento medový balzám na rty. Dnes ráno jsem si ho napaplala na pusu a málem ho celý hned slízala jak byl slaďoučký :D

Zde je tedy návod:

Ingredience:
4 lžíce olivového oleje 
1 lžíci včelího vosku (kosmetický v čočkách seženete ZDE)
1 lžíci medu (pokud chcete, aby byl sladký)
2 kapky vitaminu E (seženete ZDE)
5 kapek esenciálního oleje 

Pečlivě si omyjte ruce a ideálně vydezinfikujte pracovní desku i ruce izopropanolem nebo 70% ethanolem a nechte oschnout, ať si výrobek nijak nekontaminujete - déle Vám vydrží.
Ve vodní lázni velmi pomalu rozehřejte olej a vosk než se vše rozpustí a spojí. Odstavte a vmíchejte esenciální olej, vitamin E. Dejte do ledové lázně a přidejte pomalu med, něžně míchejte než se vše spojí. Pak opatrně přelijte do nádobky na balzám. Nechte být nejlépe 6 hodin.

Žádné komentáře:

Okomentovat