sobota 30. května 2015

119. den- Nekupovat přání k narozeninám

Konečně slavíme sestřiny narozeniny, tak jsem se zamyslela jak udělat vše správně (s ohledem na přírodu). Jak už jsem si zavedla kdysi pravidlo, že budu mít oslavy a párty bez odpadu, tak jsem si to teď poprvé otestovala jestli to půjde. Peču mrkvový dort, takže jsem přes týden sháněla suroviny, tak aby z nich nic nezbylo a povedlo se:) Většinu jsem si navážila do vlastních pytlíčků, takže to bylo celkem v pohodě:) Dárečky už jsem jí dala, ale také z nich žádný odpad nebyl a na oslavu pojedeme na kole, takže ani z dopravního hlediska nebudu znečišťovat planetu:) Obal na dárek už mám taky vyřešený, že nemá být z kupovaného balícího papíru, tak teď k tomu ještě přidám narozeninové přání-> žádné kupované, jen vlastnoručně vyrobené( nejlépe z vlastního recyklovaného papíru;)).

Žádné komentáře:

Okomentovat