pátek 22. května 2015

111. den- Čaje v žádném, nebo jen v papírovém obalu


Byla jsem velmi nemile překvapena, když jsem chtěla jeden z pytlíčků od sypaného čaje hodit mezi papír a najednou jsem si všimla, že je tam vrstva hliníku ...... pokoušela jsem se vrstvy oddělit, ale byly k sobě tak dobře přilepené a celý obal se trhal, takže jsem nakonec vše zuřivě hodila do koše s tím, že už si tenhle hloupý čaj nekoupím.

Problém je, že většina čajů co jsem v obchodě koukala má na sobě i jiný než papírový obal. Pokud nejde vidět, tak po rozbalení zjistím, že je čaj ještě jednou zabalený v plastu.......Jedinou jistotu mám zatím v obyčejných Grešíkových bylynikových čajích. Jenže s těmi si doma nevystačíme, jelikož přítel má nejraději zelený a černý.......

Zkusím navštívit nějaký speciální obchůdek s čaji, kde ho prodávají na váhu. To by bylo vlastně úplně ideální, pokud bych si mohla nabrat do svého, tak by to bylo úplně bez obalu, čehož chci v budoucnu dosáhnout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat