pondělí 27. dubna 2015

86.den- Mít pořádek ve věcech, aby se neztráceli

Tohle je pravidlo speciálně pro mě :D Jsem hrozná bordelářka a věčně nemůžeme doma něco najít.... někdy i něco, co je potřeba a neobejdeme se bez toho. Jako třeba asi před měsícem jsme zničeho nic ztratili náhubek. Pár dní jsme ho hledali na všech možných místech, ale nikde nebyl a jelikož pořád někam jezdíme a do šalin a autobusů pejsek bez košíku nesmí, tak jsme koupili nový. A co se o víkendu nestalo? Balíme se na chatu a najednou z tašky vypadne starý náhubek :D

Tohle byl zrovna příklad, u kterého moc nevadilo, že se koupil nový, stejně jsem doma chtěla mít dva náhubky a cenově to taky nebyl moc problém, ale můžeme postrádat něco jiného, co už nebude potřeba mít víckrát a bude to drahé, nebo často taky nemůžu najít různé důležité papíry, nebo si něco opisuju z knížky a pak to taky ztratím a musím to psát znova....no prostě, tím že mám ve všem nepořádek, tak zbytečně kupuju/dělám vše znova. 

Takže postupně začnu všechny skříně, šuplata, poličky a škvíry uklízet a přerovnávat a dělat si systém. Jednak určitě objevím další ztracené cennosti a jednak si na vše vyčlením jedno místo (kam pak ale danou věc musím vždy odkládat..) a tak ji už neztratím.....

No jsem zvědavá jak dlouho nám to tu pak uklizené vydrží :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat