pondělí 13. dubna 2015

72. den- Jíst lokální potraviny

V sobotu v Brně začal 4 ročník Vegan festu, plný zajímavých přednášek a akcí. Program a vše o festivalu najdete zde: www.veganfest.cz (možná už jsem to v nějaké příspěvku zmiňovala, ale to nevadí:)).  

Včera jsem se na jednu z přednášek (Veganství pro začátečníky) vydala se sestrou a moc se nám to líbilo. Pan Futák mluvil zajímavě a hodně jsem se s jeho názory ztotožnila. Všechno co dělá, tak dělá s ohledem na životy zvířat a přemýšlí o ekologickém dopadu. Nejvíc jsem si z jeho řečnění vzala k srdci to, že by lidé měli jíst to co se pěstuje u nich doma. Žádná dovážená jablíčka plná pesticidů, žádné propagované superpotraviny jako chia semínka (místo nich doporučil lněná nebo konopná semínka-pěstují se u nás a navíc jsou levnější;)).

No, takže budu teď důkladněji koukat u každého výrobku na zemi původu. Když nenajdu český výrobek, tak aspoň aby to bylo od našich sousedů, nebo z co největší blízky, ať mě ten oběd pak stojí co nejméně výfukových plynů z kamionů:)



Žádné komentáře:

Okomentovat