úterý 21. dubna 2015

79. den- Přírodní šampon

Včera jsem se bohužel nedostala k počítači (dnes to není o moc lepší :D ), ale s tím krásným počasím je škoda netrávit čas venku.....takže to doženu teď.....

Dnes mi došel šampon, tak může konečně přijít na řadu můj dlouho schovávaný recept na výrobu vlastního bylinkového:)  Před časem jsem udělala velký nákup přísad na výrobu všech věcí z drogerie co používám, abych ,až mi dojdou, mohla přejít na přírodní doma vyrobené produkty a konečně nastal čas na jeden z nich ŠAMPON ......

Nemám žádný vlastní recept, na internetu a v knížkách jich najdete určitě spousty, já se rozhodla vyzkoušet jeden ze stránek www.home-made.cz (je tam hned několik receptů na šampon, tento mi připadal nejjednodušší...)

Ingredience
lahvičku na šampon 
- bylinky (mastné vlasy: kopřiva, pampeliška; suché vlasy: meduňka, černý bez, proti lupům: máta, pokud máte vlasy normální, je to na Vás, kterákoli bylinka jim udělá dobře)
- pár kapek esencialního oleje dle Vaší chuti a nálady (vybírat můžete ZDE)
- 4 lžíce nastrouhaného olivového mýdla (koupit můžete ZDE)
- převařená destilovaná voda
- pokud chcete prodloužit trvalivost šamponu tak i konzervant(ZDE) 


Postup:
Převařte 1 hrnek vody.
Vmíchejte nastrouhané olivové mýdlo.
Přidejte 2 kapky esenciálního oleje a hrst bylinek dle Vašeho výběru.
Vše nechte tak do druhého dne, poté sceďte, přelijte do lahvičky a je to. Skladujte v chladu, vydrží až týden.



http://www.home-made.cz/2012/07/domaci-vonavy-bio-sampon-za-par-korun.html?q=%C5%A1ampon

Ještě jsem ho nevyzkoušela, až tak učiním, tak napíšu jak se mi osvědčil:)



Žádné komentáře:

Okomentovat