neděle 31. ledna 2016

365. den- Zero waste life

Tramtadadáááá zvládla jsem to:). Mám 365 věcí, které prospívají životnímu prostředí :).

Řekla bych, že tento rok byl hlavně o tom vymyslet všechny ty věci, které budu a nebudu dělat. Teď bude rok, kdy se je budu snažit na 100% aplikovat do svého života. Je totiž plno věcí, které člověk nezačne (nebo nepřestane) dělat ze dne na den. I když jsem se o to celý rok snažila, tak ne všechno se mi podařilo hned plnit, tak jak jsem si napsala.....ale snažila jsem se to pomalu zavádět a hodlám v tom i nadále pokračovat. Mým cílem teď bude všechny pravidla výzvy vstřebat do svého života tak, aby se staly rutinou ;)

A co znamená poslední pravidlo? Chtěla jsem tím shrnout vše, o čem jsem ještě nestihla napsat a co se týká života bez tvoření odpadu. Rozhodla jsem se tomuto tématu zasvětit i svůj nový blog- zivotbezodpadu.blogspot.cz/
Začnu s ním až po státnicích příští týden a doufám, že příspěvky na něm budou dobrým návodem jak s životem bez odpadu začít :)

1 komentář:

  1. Parádní blog a hlavně výborná inspirace. Právě k zero waste už nějakou dobu také směřuji. Je to ale bohužel běh na dlouhou trať. Tvůj blog je toho důkazem. O něco podobného jako doma bych se rád pokusil i ve své firmě. Tedy aby fungovala s co nejmenší produkcí odpadu. Zrovna před pár dny jsem zpracovával roční hlášení za odpady a bohužel jich produkujeme šílené množství. Ve firmě je ale mnohem složitější něčeho takového docílit, než v domácnosti.

    OdpovědětVymazat