pátek 15. ledna 2016

349. den- Neplastové háčky na závěs


Konečně máme háčky na závěs a už tedy nechybí nic pro zapojení pračky :D. Nejdřív jsem měla v ruce dřevěná kolečka na pověšení, ale pak jsem naznala, že ty se do koupelny moc nehodí a mohli by se díky vodě zničit. Takže druhou možností, kterou jsem vybrala byli kovové háčky. Ty jsou teda o půlku dražší, než plastové, ale vypadají líp a hlavně nejsou plastové!!!

Takže se mi nakonec podařilo vybavit koupelnu, tak, že jsem opravdu spokojená :). Máme ekologickou pračku, v které budu prát doma vyrobeným pracím gelem, zrcadlo bez plastového rámu, sprchový závěs bez PVC, který bude zavěšený kovovými háčky na neplastové tyčce (i když ty okraje vypadají, že z plastu jsou:/). Už aby to bylo všechno zapojené, přivrtané a pověšené.....

Žádné komentáře:

Okomentovat