úterý 12. ledna 2016

346. den- Podložka na cvičení z přírodního materiálu

Od nového roku jsem začala cvičit (uvidíme jak dlouho mi to vydrží :D). Cvičím jen doma, takže si v pohodě vystačím s dekou, ale až bude teplo, tak bych chtěla chodit do parku a tam se mi deka tahat nechce...taky mě napadlo, že bych zašla na hodinu jógy. Nikdy jsem to nezkoušela, ale už hodně dlouho mě to láká :). 

Koukala jsem, zatím jen tak zběžně, protože to ještě není aktuální, na nějakou pěknou podložku. V tělocviku se vždycky používali takové ty pěnové karimatky, ale já bych chtěla něco přírodnějšího.....
potěšilo mě, že je celkem dost možností z čeho vybírat- korek, kaučuk, vlna.... jen ta cena mě trochu odrazuje:/. No uvidím až ji budu vážně potřebovat, jak se totiž znám, tak za chvíli ze mě mé nadšení pro cvičení vyprchá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat