neděle 10. ledna 2016

342. den- Domácí seitan

Jelikož jsem si zakázala kupovat balené jídlo, odpadli mi všechny náhražky masa jako tofu, tempeh, robi, atd. Poslední dobou jsem to už moc často nekupovala, ale občas se to k něčemu hodí.....

Seitan je teda trošku jiná věc, jelikož je to v podstatě jen mouka, takže výživově bílkoviny asi moc nenahrazuje, ale těch mám dost v jiných potravinách..... Když dělám omáčku, nebo mi jídlo příjde moc "chudé", tak do toho šupnu nějakou sojovou pochutinu (hlavně tofu, je totiž nejlacinější :D). Seitan jsem měla jen párkrát, ale když jsem narazila na recept (který není vůbec složitý), tak jsem si řekla, že to teď budu používat právě místo těch sojových balených dobrot......

Návod mám z moc fajn stránek, které sleduji, a z kterých jsem vyzkoušela už mnoho receptů (mimo jiné i domácí hořčici)- kucharkazesvatojanu.blogspot.cz. Konkrétně recept na seitan je ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat