pondělí 30. listopadu 2015

298. den- Domácí hranolky


Když už jsem minulý týden zmínila brambůrky, tak jsem si řekla, že k nim přidám i domácí hranolky. Ty totiž také koupíte leda zabalené (nebo aspoň já jsem je jinak prodávat neviděla). Sice je nekupuji, ale co kdyby náhodou byla někdy chuť..... :D.

U brambůrek jsem taky zapomněla zmínit jejich další nevýhodu kromě obalu a tou je palmový olej, který je v sladkých i slaných pochoutkách skoro vždy. Četla jsem dnes článek o palmovém oleji a uvědomila jsem si jak málo to při nakupování sleduji, a že to vůbec nezmiňuji, když zavádím domácí výrobu nějakého jídla. Přitom pravidlo, že nebudu kupovat nic, v čem je palmový olej mám zavedeno už tak dlouho. Naštěstí většinou nakupuji jen základní suroviny, takže se palmovému oleji snad vyhýbám docela dost.....

Žádné komentáře:

Okomentovat