úterý 10. listopadu 2015

281. den- Domácí pleťový krém


Každý rok, jak začne zima, tak mám hrozně suchou kůži. Takže myslím, že je ten pravý čas si konečně vyrobit nějaké krémíky ;). Našla jsem jich velkou spoustu, ale vybrala jsem si zase ty nejjednodušší :)

Takže nejdřív ten z home-made.cz. Stačí rozehřát 50 ml bambuckého másla a do tekuté směsi vmíchat hrst čerstvých bylinek. Necháme to 2-3 dny, aby se do másla vcucla esence z bylinek. Poté směs opět zahřejeme a bylinky přecedíme . A naprosto přírodní krém je hotový:)

Jinou jednoduchou variantou je tento anglický recept s kokosovým olejem a vitamínem E. Je rychlejší, ale místo bylinek se tam přidává esenciální olej.

No a ještě tu mám jeden recept, který se mi líbí asi nejvíc, protože neobsahuje nic, co by se muselo dovážet z ciziny jako kokosový olej nebo bambucké máslo. 
Ingredience:
1 pol. lžíce medu, 8 pol. lžic nastrouhaného včelího vosku, 200 ml oleje (ještě uvidím jakého) a cca půl sklenice vody, ve které se dostatečně dlouho louhovaly bylinky (na vůni).
Postup:
Vodu, med a olej pak rozpustíme a po vychladnutí do této směsi pomalu za stálého míchání vlijeme bylinkový odvar. Ten lijeme do okamžiku kdy krém přestane vodu absorbovat. Poté přelijeme do kelímku a než ho zavíčkujeme, tak krém necháme úplně vystydnout.

Zítra se pustím do výroby:)

Žádné komentáře:

Okomentovat