pondělí 9. listopadu 2015

280. den- Domácí přípravek proti hmyzu


Teď když nastává zima, tak asi téma hmyz není moc aktuální, ale jelikož tato výzva skončí v lednu, tak už bych o tom stejně neměla kdy psát...divím se, že jsem to neřešila v létě.....Dnes mě k tom podnítilo opět sledování Herbáře, kde řešili ochranu proti komárům. Takže místo kupovaného repelentu mám na příští léto už nachystaný velice prostý návod na domácí postřik proti hmyzu- stačí jen smíchat v poměru 1:1 jablečný ocet a vodu a navonět to pár kapkami esenciálního oleje, toť vše :). Po zimě to vyzkouším, jsem zvědavá jak to bude fungovat :).

1 komentář:

  1. Já sice také nemám ráda komáry, ale všechna zvířata jsou k něčemu potřeba, takže je u nás nijak nelikvidujeme. Venku to s nimi nějak zvládneme a doma je nemáme. Koupili jsme si totiž na okna sítě proti hmyzu z Pramos, takže nám dovnitř proletí maximálně jeden komár dveřmi, ale jinak nic, a to máme večer otevřená okna a svítíme :-) .

    OdpovědětVymazat