pondělí 16. listopadu 2015

288. den- Domácí štrúdl bez vytvoření odpadu

Jablečný štrúdl je velice jednoduchá a levná dobrota, kterou často dělám. Kupuji už hotové listové těsto, protože na domácí výrobu je vždy potřeba tuk, takže jsem si řekla, že je šetrnější ten kus igelitu, v kterém je zabalené hotové těsto, než kupovat Heru v hliníkovém obalu....

Teď ale jak nejím nic živočišného původu, tak jsem hledala jak si udělat štrúdl jinak, než z klasického listového těsta a chtěla jsem najít i něco kde nemusím použít rostlinný tuk balený v obalu. Povedlo se mi to hned u prvního receptu, který jsem rozklikla :). Těsto je uplácané z 3 hrnků hladké mouky,3/4 hrnku oleje (např. sezamový) a hrnku vody. No a na náplň samozřejmě jablíčka, cukr, skořici, oříšky atd. Takže žádná surovina balená v plastu jupíííí :)

Dnes jdu do potravinové banky (potraviny se nabírají do vlastního obalu), tak si naberu hladkou mouku a večer si udělám jablíčkový štrúdl :) Už teď na něj mám chuť......

Žádné komentáře:

Okomentovat