pondělí 2. listopadu 2015

275. den- Nábytek z bazaru

Tak nakonec jediný kdo byl v sobotu převlečený v čarodějnickém jsem byla já :D. Celá oslava byla ale myslím povedená, největší úspěch měla soutěž 'kdo pusou vytáhne nejvíce jablek z vody za 1 minutu'. Snad z toho nebude nikdo nemocný..... Výzdobu a občerstvení jsem se snažila dělat tak, abych z toho měla co nejméně odpadu, což se mi až na dva obaly od čokolády a jeden od preclíku podařilo:).

Se začátkem keltského nového roku jsem se konečně odhodlala vyrobit si žížalový kompostér. Už mám nakoupené bedýnky, teď ještě musím navrtat díry a koupit si žížaly a můžu kompostovat :). Snad mi to nebude dlouho trvat......

Bedýnky jsme koupili v Ikei, byli jsem tam totiž pro skříňku s poličkami. Už jednu máme a chtěli jsme si koupit zase tu stejnou aby to vypadalo líp (budou stát totiž vedle sebe). Trochu mě u toho ale hlodalo svědomí, protože to není zrovna ekologické.....můžu se utěšovat tím, že většina nábytku, který doma máme je starý, darovaný od příbuzných. I tak se ale další kousek nábytku, který budeme chtít pořídit, budu snažit koupit v bazaru a ne nový z nějaké sériové výroby.... 

A teď jdu na složení nových poliček ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat